Κλειστά θα παραμείνουν από την Δευτέρα 2 Ιανουαρίου έως και την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023, η Οικονομική Υπηρεσία αλλά και το Ταμείο του Δήμου Αποκορώνου, λόγω μετάπτωσης δεδομένων και άλλες εργασίες μετάβασης στη νέα Οικονομική χρήση.
Οι υπόλοιπες υπηρεσίες του Δήμου θα λειτουργήσουν κανονικά.
Στο πλαίσιο του προγράμματος Επισιτιστικής Βοήθειας και Βασικής Υλικής Συνδρομής Απόρων (ΤΕΒΑ), ο Δήμος Αποκορώνου ενημερώνει τους δικαιούχους του (ΤΕΒΑ) ότι θα πραγματοποιηθεί στους κατά περίπτωση δικαιούχους, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 έως και την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, από τις 9:00 το πρωί έως τις 2:00 το μεσημέρι, διανομή :
- Ειδών Παντοπωλείου (ρύζι, ζυμαρικά, φασόλια, φακές, παξιμάδι, γάλα εβαπορέ, ελαιόλαδο)
- Ειδών Βασικής Υλικής Συνδρομής (οδοντόκρεμες, σαμπουάν , σερβιέτες, υγρό πιάτων , χλωρίνη παχύρευστη , καθαριστικό υγρό γενικής χρήσης και απορρυπαντικό για πλύσιμο ρούχων)
στους κατά περίπτωση δικαιούχους, στην είσοδο του δημαρχείου Βρυσών.
Οι δικαιούχοι θα μπορούν να παραλαμβάνουν τα είδη με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας και οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο που να πιστοποιεί τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης - A.M.K.A. Η παραλαβή των τροφίμων από τρίτα άτομα θα γίνεται μόνο με προσκόμιση εξουσιοδότησης.
Θα τηρηθούν τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την προϊσταμένη του τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού κα. Μπενάκη Χρυσούλα, στο τηλέφωνο 2825340312.
Ο Δήμος Αποκορώνου ενημερώνει ότι ο Δήμαρχος κ.Κουκιανάκης Χαράλαμπος θα απουσιάζει από τον Δήμο από 20 Νοεμβρίου 2022 έως 24 Νοεμβρίου 2022 λόγω συμμετοχής του στο ετήσιο τακτικό συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.
Την αναπλήρωση των καθηκόντων του Δημάρχου Αποκορώνου από 20 Νοεμβρίου 2022 έως και 24 Νοεμβρίου 2022 θα ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Μπενάκη Αργυρώ και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από την Αντιδήμαρχο κα. Καυκαλά Αργυρώ.
O Δήμος Αποκoρώνου προχωρά στην εκπόνηση του Σχεδίου Αστικής Προσβασιμότητας (ΣΑΠ) στην περιοχή αρμοδιότητας του, ώστε να δημιουργείται σε επίπεδο δήμου ένα δίκτυο προσβάσιμων μετακινήσεων προς βασικές κοινόχρηστες και κοινωφελείς χρήσεις.
Σε αυτό το πλαίσιο, με το παρόν ερωτηματολόγιο επιδιώκεται η συλλογή και καταγραφή των προτιμήσεων και απόψεων των κατοίκων και επισκεπτών του Δήμου, με στόχο την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά το επίπεδο προσβασιμότητας στο Δήμο, αλλά και πιθανές προτάσεις βελτίωσης.
Οι προτιμήσεις, οι απόψεις, οι ιδέες, οι παρατηρήσεις και τα σχόλια που θα κατατεθούν μέσω του ερωτηματολογίου, θα αξιοποιηθούν από τον Δήμο για τον πιο ορθολογικό σχεδιασμό του δικτύου πεζών και ΑΜΕΑ με σημεία ενδιαφέροντος και χρήσεις γης που ελκύουν μετακινήσεις.